Спят ли спокойно измамниците?

Тези дни пак ми се увъртя измамница.
Изглежда моята приятелка е права, аз съм магнит за всички мошеници. Искам да си сменя работата, ненавиждам работното си място и обстановката в него. И пет минути не бих седяла повече, ако нямаш стагнация. Но...но! Обявите в джабс са посетени от 3000 души дневно, точно на мен ли да се обадят? Пускам си автобиографии, но без резултат. Явно или трябва да сменявам бранша или да придобия нова квалификация. Пуснах обява, че си търся работа като детегледачка или домашна помощница. Обажда се една жена първо от телефон с английски код, звънна и затвори. След малко звъни от телефон без информация.
Хм, много обичам такива обаждания. Представя се като дългогодишна служителка на датско семейство с постоянно жителство в Италия. В случая била оторизирана като посредник. Предлага ми работа в Италия като домашна помощница, с 1000 евро заплата.Били собственици на хотел, дизайнери и художници, въобще много готини хора. До тук звучи чудесно. Пита ме дали мога веднага да взема решение. "не мога."-отговарям аз. Казва ми да си помисля и като реша да и пиша на имейл. До тук на мен пак нищо не ми присветва. Започва да си диктува имейла -eli...и спря до тук. Поиска да и издиктувам моят имейл. Диктувам го аз. Не взех решение веднага, но на другият ден се реших да и пиша и да задам въпроси как ще процедираме в случай, че приема. Влизам си в имейла и какво да видя? Вместо имейл започващ с eli... дамата се представи като Елена, намирам имейл от onlinehelpjobs...com. Хм, хм, хм. Намирисва. Пиша аз писъмце. Питам кога мога да се запозная с нея и семейството и какво и дължа като комисионна за посредничеството. Отговор не получих. Получих само пак някакви обаждания от скрит номер, но никой не проговори.
Имам мили спомени от по-миналото лято, когато започнах работа при един такъв "посредник". Обикаляше провинцията и пускаше обави по тамошните вестници, че урежда работа в Испания за строители. Искаше от хората по 150 лв средно за "обработка" на документи. Лице за контакт бях само аз. Не издавахме нито фактури, нито касови бележки. Но съвсем бързо нямаше и една седмица клиенти се усъмниха. И му скроихме капан. На следващият ден, като отидох на работа намерих офиса опразнен до голи стени. Изписах пет кофи мастило в полицията. Дали го хванаха не знам. Толкова по въпроса за посредничеството. Наскоро и по Господари на ефира показваха някаква такава "посредничка". И какво им правят на тези мошеници? Нула, точка, нищо. Казват им само "И друг път така да не правиш." Питам се аз тия хора спят ли спокойно? Като знаят, че са откраднали парите на други, които и без това нямат? Що не идете да откраднете от някой който има бе изроди? Знам защо, защото ще получите куршум в главата. Така е по-лесно да крадеш от тези, които нямат и нямат как да ви отмъстят.

3 коментара:

Valkocompany каза...

Не разчитай на надобна работа
Дори и за подлепване на хартиени пликчета

desi.treneva каза...

Valkocompany благодаря. :) Знам, че не трябва да разчитам.

Анонимен каза...

Мне посчастливилось работать с г-ном Бенджамином Ли, Бенджамином Ли и их командой, которые недавно организовали потрясающий опыт предоставления мне ссуды в размере 760 000,00 евро по низкой ставке в 2% взамен, они предоставляют любые виды ссудного финансирования. Если вы ищете ссуду, которая предлагается на международном уровне без проверки кредитоспособности, то г-н Бенджамин Ли - это тот человек, с которым вы можете связаться и его замечательную команду, но также нужно в режиме реального времени проверить их веб-сайт и их услуги. Адрес электронной почты офиса г-на Бенджамина Ли: 247officedept@gmail.com Также быстрый чат в Whatsapp: + 1-989-394-3740. В финансовых услугах! Это для тебя. Спасибо за заботу.

Публикуване на коментар