"Нека си останем приятели" Нима?

След раздялата: "Хайде да си останем приятели". От всички предложения, които зарязаната половинка би желала да чуе и получи това е най-безумното. И друг път съм писала по тази тема, и преди съм чувала същото предложение, и всеки път съм се чудила като как би могло да се осъществи въпросното "приятелство". Да, знам, че за този, който се отрича от половинката си вероятно предложението е искрено. Т.е. донякъде. Опит за безболезнено за измъкване от конфузната ситуация и показ на частична загриженост: "Ето аз не ти отнемам всичко, давам ти каквото мога." И? Кому е нужно това? На зарязващият за да успокои гузната си съвест или на зарязания, който има нужда от всичко друго, но не и от това? Човекът, когото си обичал повече от себе си да ти бъде само приятел? Ха, че ти си имаш приятели за на чашка и сладки приказки повече от достатъчно. Нещо повече, имаш си приятели, за които знаеш и си сигурен, че на тях може да се разчита! С какво твоят бивш любим е показал и доказал, че може да ти бъде приятел? С грозното предателство? С незаинтересоваността си към наранените ти чувства? Сигурна си, че на него може да се разчита? Друг път!  Нищо не е доказал! Той си е отишъл, оставил те е кучетата да те ядат, предал те е, наранил те е, обидил те е. Още повече, ако колкото и да се опитваш не можеш да разбереш причината, поради която той го е направил. За мен най-важната и основа причина да отрежеш някого е, че не го обичаш. Но когато ти бъде обяснено, че вече сме твърде стари и изхабени за любов, започваш да търсиш друга причина. Влюбил се е в друга (човешко е, разбираемо е, случва се)?Не. Изневерявала съм? Не. Отказвала съм да споделя хляба и леглото си с него? Не. Насилие? Не. Безпричинни скандали и заяждане? Не. Прекомерна употреба на алкохол или дрога? Абсурд, не и не. Отговорът - причина: крайна емоционалност от моя страна. Аз не можах да си го преведа, ако някой успее моля да сподели. В действителност донякъде си го превеждам като: "Пречиш ми, досаждаш ми, нарушаваш ми спокойствието,  не те обичам!" Чудесно! И защо ти отне толкова дълго време, за да го разбереш? А ако си го знаел от началото защо изобщо се захвана с мен? Защо не помисли, че си играеш с чувствата ми? Не те интересува нали, ти си поигра, употреби ме и ме захвърли. И естествено с това заслужи да си в кръга на най-близките ми приятели. Да, ама не! Аз имам приятели. Истински приятели, за които знам, че и посред нощ да им звънна и да изрева, че имам нужда от тях ще дотичат. Да ти звънна на теб? Е да, след два-три дни предполагам че ще върнеш обаждането. В крайна сметка си толкова зает с обществено полезна дейност, че как аз мога да очаквам да ми обърнеш внимание, когато ми е необходимо?Та ти не го правеше, дори когато бяхме заедно. "Нека си останем приятели."  Няма такова нещо, като приятелство между бивши гаджета. Не господине!




0 коментара:

Публикуване на коментар